Robin Wieselgren är klar för Kimstad!

Som ni ser på rubriken så är Skärblackas Robin Wieselgren klar för Kimstad efter mycket olika rykten under den gångna månaden. Robin meddelade idag sitt beslut till Lasse Månsson och jag är övertygad om att Robin kommer bli en mycket viktig värvning för klubben.

Robin har spelat i Blacka sedan ca 5 års ålder och var en del i deras gyllene 91-generation. Robin gjorde tex matchens enda mål i finalen i Örebro cupen när Blacka lyckades vinna. Han har under de senare åren haft en mycket tongivande roll i Blacka och även varit kapten vid några tillfällen. Personligen tycker jag det ska bli trevligt att återförenas med Robin då vi spelade ihop i ca 12 år i Skärblacka.

Troligtvis är detta den sista värvningen Kimstad gör under detta fönster och jag ska givetvis försöka ordna en intervju med alla våra nyförvärv.


Wieselgren tillsammans med svikaren Bäckstedt


Wieselgren tillsammans med undertecknad i Blacka 2008

Jalkemo

Kommentarer
Postat av: ej svikare

Köp en ny,köp en ny köp en nyyyyy....skulle vara spännadne med en träningsmatch mellan kimstad o blacka....kanske utanför vrinnevi? ;-)

2011-12-14 @ 21:18:07
Postat av: Jalkemo

Köpa och köpa som Emils pappa Anton hade sagt.



Mellan 15e november och december gäller fri transfer mellan klubbarna i Östergötland som spelar i div 6-3. Så det här med "köp" vet jag inte om jag köper.



Personligen skulle jag också uppskatta en träningsmatch men troligtvis kommer det inte hända.

2011-12-14 @ 21:33:21
Postat av: Pippis far var sjörövare

Så spelarna har inte blivit erbjudna en krona för att byta klubb? Mm..just det...enda som blir lottlösa är Blacka

2011-12-26 @ 21:46:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0