Kimstad kan bli att räkna med....

Truppen ännu hetare 2011

Förluster: Mattias Bergdahl slutar, Robert Karlsson NIF

Nyförvärv: Tommy Ljungström (Torstorps IF), Robin Andersson (Hagahöjdens BK), Jonathan Ekeroth (Skärblackas IF), Gunnar Hallberg (Norsholms IF), Joakim Andersson (Norsholms IF), Magnus Svensson (IK Klockaretorpet), Tobias Ekeroth (Norsholms IF), Mattias Pettersson (Norsholms IF), Christian Andersson (Norsholms IF), Tobias Hjärtström (Norsholms IF), Kenny Petersen (Vånga IF), Fredrik Hjelte (Norsholms IF)

Kimstad hoppas göra klart med ett riktigt hett namn innan helgen...en div 1-spelare säger ryktena




Kommentarer
Postat av: Kanga

Ni är ju nästan som Chelsea. Bara värvar massa. Skärblacka får ju ändå ses som favoriter med Wieselgren i laget!

2011-01-18 @ 16:18:04
Postat av: Ledare

Till Kanga..värvat vet ja inte, ett par nyförvärv har vi jobbat på, precis som alla andra klubbar gör inför varje säsong, sen har spelare kommit till oss av eget intresse och det tackar vi för! Bredden är viktig, det märkte vi av förra året på höstsäsongen att vi inte hade när skadorna kom på viktiga spelare. Ja Robin är duktig, men bara han håller humöret uppe;)

2011-01-18 @ 16:37:12
Postat av: Kanga

Några frågor.

Får alla lika mycket betalt i segerpremie som vissa Kimstadspelare? kostar alla spelare lika Mycket att värva som vissa spelare i Kimstad?

svårt att tro att dom kommer gratis, men så länge det finns pengar så finns det spelare.

Jag antar att ni kommer att ta bort det här inlägget

bara för att jag har så rätt,,men jag hoppas jag har fel.men försvinner det så vet jag...

2011-01-18 @ 22:43:19
Postat av: Kanga

Jag skrev inte det förra, bara så ni vet det :S

Har f.ö hört rykten om att Basse Lindgren ska till Finspång när de ser ut att misslyckats med Wieselgren?

/Den riktiga Kanga!

2011-01-19 @ 00:03:33
Postat av: Ledare

Till den riktiga Kanga: Basse stannar! bara rykten isf..

Till den andra Kanga: Du får tro vad du vill,men sorgligt att du tror så. Alla spelare har samma möjlighet att samla in poäng i kontraktet för att sedan kunna få bidrag till skor, träningskläder mm..

2011-01-19 @ 16:18:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0