Östgötacupen

Som rubriken lyder så har lottningen till första omgången av Östgötacupen gjorts. Kimstad kommer att ställas mot division sex laget Lotorp och ska jag vara ärlig vet jag inte mycket om dem.

Enligt rapporter har det även lämnats förslag till nästa säsongs seriesammansättningen och lyckligtvis ser vi ut att hamna i stadsserien (Östra). Serien ser just nu ut på följande vis.

Azech
Chile Unido
Dagsberg
Eneby
Grebo
Hagahöjden
Kimstad
Linghem
Norrk.Bosna
Svärtinge
Syrianska
Åby


En intressant serie känns det som och det känns verkligen inte som någon omöjlig uppgift att lyckas etablera sig under första säsongen.

Vill även passa på att tacka Skärblackas fotograf Jonny Larsson som verkar ha en förkärlek till att fotografera mig i diverse situationer och sedan lägga upp på deras hemsida. I somras var det ett foto när jag låg skadad och nu efter Billerud Cup är det ett inzoomat foto när vi förlorar mot Blacka under semifinalen i mighty Billerud Cup. Men känner han att han får någon sorts upprättelse i och med dessa bilder så bjuder jag på det till Skärblackas sportchef.

Träning om någon timme, be there.

Jalkemo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0