" Så fel man kan ha" ?

Efter 3 omg är det dags att sammanfatta lite. Får väl börja med att be FFK om ursäkt för mitt dåliga tippande..även om det är mycket kvar:) nävars FFK visade i fredags mot Kimstad att dom kommer att finnas med i toppen, med det försvarsspelet och sen Josef i offensiven som var överallt på plan och sedan fick avgöra. Även om Kimstad gjorde en dålig match så har man tidigare imponerat med 6 poäng mot två förväntade topplag och visat upp en inställning och Kimstadhjärta som aldrig förr. Vånga börjar nu att få ihop ett slagkraftigt lag och slog duktiga Syrianska i lördags, imponerande! Blacka leder serien, men jag tror att det bara är tillfälligt eftersom de mött de förväntade bottenlagen. Min outsider Åtvid imponerar med 7 poäng efter bla seger mot Vånga och Örtomta och nu idag 1-1 borta mot Kurdiska.

Om jag nu skulle ändra om i mina tips:) så tror jag fortfarande att det kommer att bli en jämn serie, där bredden kommer att avgöra till slut.

Placering 11-12: Tallboda och Kisa

Placering 9-10:   Örtomta och HBK

Placering 1-8:    Resten av lagen...fegt tippat, ja vet! men efter att ha sett i stort sett alla lag så är det svårt att skilja lagen emellan..

/Någon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0