Fotbollsmåndag

Hemma hos mig sitter Glenn Strömberg på TVn och pratar om Manchester City medan jag skriver detta inlägg. Lördagens B-lagsmatch slutade 1-1 efter att vi haft spelövertaget i hela matchen, vi borde ha kunnat ha avgjort matchen med tanke på hur få chanser Sonstorp skapade. Men mer än ett mål blev det i för Kimstads del. Vi får även passa på att passa den inhoppande målvakten Jonas som storspelade med sina fina utsparkar.
Gästen John Guidetti pratar om Sir Alex Fergusons namn och då påminns jag återigen att jag måste passa på att gratta alla United supportrar för ännu en övertygande ligatitel. Samtidigt har det i veckan firats i både Italien och Spanien då Milan respektive Barcelona fick ställa sig på dubbeldäckarna och hyllas av sina fans i hemstaden.


Ingen träning i morgon då A-laget åker till Kisa för en bortamatch men självklart blir det träning på torsdag och sedan väntar hemmamatch på Lördag kl 12:00.




/Goifarn

Kommentarer
Postat av: kenta

medgångsblogg?

2011-05-22 @ 14:46:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0