Två välbehövliga träningar

Två träningar denna vecka samt ett litet möte där vi diskuterade lite inför säsongen. Personligen tycker jag det är extremt skönt att komma igång på riktigt då jag i veckan känt hur extremt otränad jag är. Armhävningar har aldrig varit min starka sida men att det skulle vara så illa som det visat sig i veckan trodde jag aldrig. Kan knappt lyfta armarna idag kan jag meddela. Mötet var riktigt intressant och det känns väldigt seriös med det nya upplägget och den nya tränarstaben.

Träningen imorgon lördag har även blivit inställd på grund av isbana i Lindö och med tanke på att den var lagd samtidigt som Liverpool-MUFC i FA.cupen så var det en bra vald dag för vädergudarna att frysa på om man nu skulle välja något pass att ställa in.

Det var väl allt, ska nu återgå till mitt FM-spelande och så måste jag uppmuntra er alla att ge er ut och löpa i helgen nu när träningen är inställd. Träning tisdag, torsdag och lördag.

Cheers

Jalkemo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0